onsdag den 4. maj 2011

Alice i evertyrland

En opgave med for et firma

En opgave med for et firma, de skal bruges til at fotografere børnetøj
De store  græskar er ca 110 cm i diameter,
højde ca 90 cm. Der er 10 kg fyldevat og 150 liter  krøjerkugler 


Michelle som hjælper eller ?

10 kg Fyldevat

Det var en ommer:-((


 Garnnøgler fra 15 cm til 60 cm
Det var en sjov opgave.

I går fik jeg nye stoffer fra Alexander Henry
super farver

      Og fra Rowan Fabrics WILD GARDEN

Ja.... og så kom lige et par julestoffer ind af døren, 
har de misforstået tiden, eller var det vejret???? 



2 kommentarer:

  1. Boah, Tagnhild, die sind ja Klasse geworden, die Kürbisse, was für eine Schweinearbeit, die Stopferei alleine ist ja schon eine Strafe gewesen, aber sie sehen Klasse aus, denk an den Schnitt für die Dinger, ist für uns Patchtanten zu Halloween interessant.
    Die "Wollknäule" sind auch toll geworden. Ich hätte Dir ja gern bei diesen Arbeiten geholfen, aber ich mußte ja wieder nach Hause, leider!
    Ich nehme mal an, Michelle hat fleißig geholfen.
    Liebe Grüße an alle und wir sehen uns ja bald.
    Sieglinde

    SvarSlet
  2. Hallo Ranghild !
    Die Riesen Kürbisse sehen super aus . Sieglinde hat mir ja schon berichtet . Toll auch das Dir Michelle so gut helfen kann.
    Vielen Dank auch noch für die schönen Vögel sie haben meinen Ostertisch verziert. Danke .
    Viele Grüße an alle
    Ingrid

    SvarSlet